Spørg os

 

Herunder finder du nogle af de hyppigste spørgsmål fra hjemmesidens brugere. Men du kan også få svar på andre spørgsmål. Indtast et nøgleord i søgefeltet, så får du en række bud på svar.

Vi håber, du finder, hvad du søger. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at ringe til AAB’s kundeservice.

Se vores kontaktoplysninger og åbningstider 

 




Søgeord: betaling

Hvordan tilmelder jeg min huslejebetaling til betalingsservice?

Læs mere

Jeg har ikke fået indbetalingskortet til husleje. Hvad gør jeg?

Læs mere

Hvad er fristen for indbetaling af husleje?

Læs mere

Hvornår modtager jeg indbetalingskortet til husleje?

Læs mere

Hvordan afslutter jeg min opnotering hos AAB?

Læs mere

Jeg har fået en rykker for husleje, men har betalt. Hvad gør jeg?

Læs mere

Kan jeg få en efterregning fordelt over flere måneder?

Læs mere

Hvornår får jeg min lejekontrakt?

Læs mere

Hvordan bliver jeg skrevet op til en bolig?

Læs mere

Min huslejesag er blevet sendt til advokat. Hvad skal jeg gøre?

Læs mere

Kan jeg få forhøjet mit a conto vandbidrag?

Læs mere

Kan jeg få forhøjet mit a conto varmebidrag?

Læs mere

Hvad er ”B-ordningen”?

Læs mere

Hvorfor skal jeg betale ajourføringsgebyr?

Læs mere

Jeg har skiftet adresse. Hvordan giver jeg besked til AAB?

Læs mere

Kan jeg få boligstøtte eller –lån?

Læs mere

Hvornår og hvordan får jeg udleveret nøgler?

Læs mere

Hvorfor har jeg ikke modtaget indbetalingskort til ajourføringsgebyret?

Læs mere

Skal jeg istandsætte min bolig ved fraflytning?

Læs mere

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler ajourføringsgebyret til tiden?

Læs mere

Hvorfor bliver jeg opkrævet for indvendig vedligeholdelse?

Læs mere

Hvad er hjemfaldspligt?

Læs mere