Hvordan ser AAB’s organisationsstruktur ud?

Boligforeningen AAB er demokratisk opbygget, med beboerflertal i alle styrende organer. Boligforeningens øverste myndighed, repræsentantskabet, består af beboervalgte repræsentanter fra hver enkelt boligafdeling. Den daglige politiske ledelse varetages af AAB’s organisationsbestyrelse, som er valgt af beboerne. Hver enkelt boligafdeling udgør en selvstændig økonomisk og demokratisk enhed.

Se Boligforeningen AAB’s organisationsstruktur

Jeg har ikke fået indbetalingskortet til husleje. Hvad gør jeg?

Kontakt BeboerØkonomi, så sender vi et nyt indbetalingskort.

Det er dog vigtigt, at du kontakter os, inden forfaldsdatoen er overskredet. Fra den 1. i måneden kan vi ikke fremsende nyt indbetalingskort til indbetaling af den pågældende måneds husleje.

Hvis opkrævningen er tilmeldt betalingsservice, hæves beløbet automatisk hvert år, og du vil ikke modtage noget indbetalingskort. Det kan dog være en god ide at sikre dig, at huslejen fremgår af din betalingsservice-oversigt. Hvis din huslejebetaling ikke er tilmeldt betalingsservice, kan du tilmelde det via din bank.

Hvis forfaldsdatoen er overskredet, kan du foretage indbetaling direkte på vores konto.

Læs mere om husleje

Hvorfor skal jeg betale ajourføringsgebyr?

Det koster et årligt gebyr at stå på ventelisten. Gebyret dækker vores omkostninger ved at ajourføre ventelisten og skal betales, uanset om du er aktivt søgende eller blot ønsker at optjene anciennitet.

Du modtager automatisk et indbetalingskort fra os, når du skal forny din tilmelding til ventelisten. Hvis du ikke betaler det årlige ajourføringsgebyr til tiden, mister du din plads på ventelisten og din anciennitet.

Se vores takster

Læs mere om venteliste og opnotering