Hvis du i dag modtager din huslejeopkrævning med posten, kan vi fremover tilbyde dig, at sende girokortet til dig via e-mail i stedet for at modtage det med posten. Det betyder, at du vil modtage din huslejeopkrævning som en vedhæftet fil i din indbakke omkring den 20. i hver måned i stedet for med fysisk post sidst på måneden.
Du skal være opmærksom på, at du ikke kan tilmelde huslejen til Betalingsservice, så længe du modtager opkrævningen via e-mail. Såfremt du ønsker at gå fra e-mail opkrævning til Betalingsservice, skal du kontakte os, så vi kan ændre din aftale. Selve tilmeldingen til Betalingsservice foregår via din netbank eller ved kontakt til din egen bank.
For at modtage din huslejeopkrævning via e-mail fremover, bedes du udfylde og indsende vores formular, som du finder ved at følge linket nedenfor. Vær opmærksom på, at du samtidig giver os tilladelse til at sende breve til din e-mail i stedet for som fysisk post.
Modtag husleje opkrævning som e-mail.
Husk at det altid er dit ansvar som lejer at betale huslejen til tiden. Også selvom girokortet er tabt i posten eller du ikke har modtaget det i din mail. Vær derfor opmærksom på, om mailen er havnet i dit spam-filter. Du kan altid indbetale din husleje på vores konto i Danske Bank 3001 3015110325. Husk altid at oplyse dit bolignummer som reference, så vi kan placere pengene korrekt.