Automatisk betaling af ajourføringsgebyr via firmaet FARPAY

Alle ansøgere på Boligforeningen AAB’s venteliste skal betale et årligt ajourføringsgebyr, for at beholde pladsen på ventelisten.

For at gøre det nemmere for dig at betale til tiden, har AAB indgået et samarbejde med firmaet FARPAY om automatisk betaling. Det giver dig mulighed for at vælge den betalingsform, der passer dig bedst, så dit ajourføringsgebyr bliver betalt automatisk hvert år.

Jeg har modtaget en mail fra FARPAY. Kan jeg stole på, at den er fra AAB?

FARPAY er en af vores samarbejdspartnere, der skriver på vegne af AAB. De tilbyder en sikker løsning til automatisk betaling. Du kan derfor trygt klikke på linket i mailen.

Jeg har modtaget en mail fra FARPAY. Hvad er det, og hvad skal jeg gøre?

Hvis du modtager en mail fra FARPAY, er det din opkrævning, og du skal følge linket i mailen. Du har desuden mulighed for at tilmelde dig automatisk betaling. Hvis du allerede er tilmeldt automatisk betaling, vil du modtage en bekræftelse på din mail, når vi trækker beløbet fra din konto.

Hvis du i dag betaler ajourføringsgebyret via et indbetalingskort, vil du ca. en måned før betalingsdatoen for ajourføringsgebyret modtaget en mail fra FARPAY. Mailen vil indeholde informationer om tilmelding til automatisk kortbetaling.

Ønsker du ikke at tilmelde dig en automatisk betalingsaftale, sender vi et indbetalingskort med dit ajourføringsgebyr til din mail, som du kan betale med kort eller i netbank, som du plejer. Har du ikke oplyst en mail, og har du ikke tilmeldt din betaling til automatisk kortbetaling, vil indbetalingskortet blive sendt til dig med posten.

Jeg vil gerne tilmeldes automatisk betaling. Hvad gør jeg?

Hvis du ønsker at tilmelde dig automatisk betaling, kan du tilmelde dig via den mail, der bliver sendt til dig fra FARPAY ca. en måned før du skal betale ajourføringsgebyret. Du kan vælge mellem følgende tre betalingsmuligheder:

• Betalingsservice
  • MobilePay Subscriptions
  • Automatisk betaling via dit MasterCard eller Visa-kort.

For at være sikre på, at vi kan tilbyde dig en automatisk betalingsaftale, er det vigtigt, at du har oplyst din aktuelle mail. Du kan logge ind på Boligbasen, hvor du kan se, hvilken mail du har tilknyttet.

Har I modtaget min betaling?

Når du er logget ind på Boligbasen, kan du på ’Min side’ se, hvornår du har betalt frem til.Hvis du har spørgsmål til betalingen af dit ajourføringsgebyr, er du velkommen til at kontakte AAB’s Kundeservice på telefon 3376 0420 eller via mail på aab@aab.dk.