Charles Thomassen genvalgt som formand og nyt ansigt i ØDA

På Boligforeningen AAB's repræsentantskabsmøde den 12. juni blev Charles Thomassen genvalgt som formand for Boligforeningen AAB.

I sin beretning fortalte formanden om den organisationsændring, der har været i foreningens administration, og som er foretaget for at understøtte afdelingsbestyrelsernes arbejde i de enkelte afdelinger. Formanden fremhævede også den succesfulde nye struktur på efterårskonferencen, hvor deltagerne i højere grad får mulighed for fordybelse indenfor et selvvalgt emne, samt partnerskab med de andre store grundejere i Københavns kommune om biodiversitet, og ordningen med en social vicevært, der skal lette afdelingernes udfordringer med tunge beboersager, og projektet Fremtidens AAB, der bliver understøttet af et styringsreview hen over sommeren og frem til efteråret.

Sammen med genvalget af Charles Thomassen blev følgende medlemmer af AAB's organisationsbestyrelse også genvalgt:

• Bjarne Lindqvist, afdeling 5
  • Jens Nybo Stilling Sørensen, afdeling 106
  • Kasper Cederholm, afdeling 111.

Vi er også glade for at byde Lars Chresten Christensen fra afdeling 21 velkommen som nyvalgt medlem af udvalget for Økonomi og Drift i Afdelingerne (ØDA).