Har du betalt dit ajourføringsgebyr?

Vi har ikke sendt dig et girokort med posten i år, da opkrævningen på ajourføringsgebyret, siden april 2019, er blevet sendt til den mailadresse du har oplyst i Boligbasen.

Samtidig med den elektroniske opkrævning, har du mulighed for at tilmelde dig en betalingsaftale via Betalingsservice, MobilePay Subscription eller
automatisk kortbetaling. Muligheden for at kunne tilbyde betalingsaftaler er udrullet i samarbejde med FarPay.

Som ansøger med betalingsfrist i maj måned, burde du have modtaget følgende mails omkring overgangen til elektronisk opkrævning:

  • 20. april 2021: Betalingslink til faktura med betalingsfrist den 10. maj 2021 (betalingsfristen er dog i teksten på opkrævningen angivet som 18. maj).
  • 20. maj 2021: Betalingspåmindelse til alle ansøgere, der ikke fik betalt inden betalingsfristen.

Hvad skal du gøre, hvis du ikke har modtaget dit girokort?

Hvis du mener, at du ikke har modtaget denne information, kan du kontakte vores Kundeservice senest den 27. maj 2021 kl. 15.00 og bede om at få fremsendt et nyt link til betaling. Du kan kontakte Kundeservice på telefon 3376 0420 eller via mail på aab@aab.dk.