Vi søger tre nye kolleger til vores ledelsesteam

Med en ny intern organisering har vi taget et stort skridt mod fremtidens AAB.

Vi har en ambition om at bringe AAB’s drift og administration tættere på beboerne i vores afdelinger. Det vil vi gøre med et stærkere fokus på de afdelingsnære driftsopgaver, kvalitet i løsninger og kortere sagsbehandlingstider.

I ledelsesteamet arbejder vi benhårdt, sammen med vores fantastiske kolleger i hele AAB, med at indfri de store forventninger til fremtidens AAB. Og for at sikre den stærkeste holdopstilling søger vi lige nu tre kolleger, som vil være med til at spille os endnu skarpere:

  • Chef for driftsområdet Udlejning & Kundeservice
  • Chef for driftsenheden Ejendomsservice & Fraflytning
  • PA/direktionsassistent til vores administrerende direktør

Vi har en uhøjtidelig og positiv omgangstone. Vi har fokus på bolden og ikke på manden. Og vi har sat os for at være det hold, som kan løfte AAB’s kvalitet og effektivitet og samtidig stå fast på vores sunde kerneværdier: Service, Trivsel, Samarbejde, Engagement  og Forandring.

Vi står på et stærkt fundament som Danmarks største og ældste almene boligforening. Vi værner om vores værdier, men har respekt for, at nye tider kræver nye løsninger. Og at vi derfor skal være dygtige til at skabe forandringer, som bidrager positivt til såvel beboere som medarbejdere i hverdagen.

Du finder stillingerne her