På grund af Tour de France er det ikke muligt for vores frokostleverandør at levere frokosten torsdag og fredag i denne uge. De to dages manglende frokost modregnes i næste løn.
Problemer med Nets
På grund af en fejl hos Nets kan du lige nu have problemer med at logge ind med NemID og tilgå sider som Penneo.dk.
Nets arbejder på højtryk for at løse fejlen.
Politik for IT-anvendelse i den decentrale forvaltning er blevet opdateret
Politik for IT-anvendelse i den decentrale forvaltning er blevet opdateret. I politikken kan du bl.a. læse om de forskellige krav, der er til IT-udstyret som beboerdemokrater eller lokalt ansatte bruger, og hvilke IT-systemer AAB stiller til rådighed for beboerdemokraterne. Du finder politikken her.
Ny side i personalehåndbogen om Havneholmen 21
I personalehåndbogen er der nu oprettet en side Om Havneholmen 21, hvor du bl.a. kan læse om samarbejdet med Boligkontoret Danmark (BDK), der har kontorerne på 3. og 4. sal og Newsec (der ejer kælderen), hvad receptionen kan hjælpe med, rengøring på etagerne og badefaciliteter i “huset”. Du kan også læse om adgangsforholdene, herunder hvordan alarmen fungerer.
Mindre bemanding i receptionen henover sommeren
Nu nærmer sommerferieperioden sig og det betyder bl.a., at der vil være mindre bemanding i receptionen.
I juli måned betyder det følgende:
- Boligkontoret Danmarks (BDK) hovedomstilling vil være åben i tidsrummet ma. – to. 9.00 – 14.00 og fr. 9.00 – 13.00.
- Frugten til Boligforeningen AAB og BDK vil dagligt ligge i kurve til fællesbrug og kan hentes i kantinen
- I må meget gerne selv hente mælk, kaffe, te m.m. op til tekøkkenerne på etagerne, når der mangler
- Receptionen vil i juli måned ikke kunne hjælpe med opdækning til møder. Rullebord og service kan stadig hentes i køkkenet.
Der kan selvfølgelig stadig bestilles kaffe, te, vand via mail til receptionen for AAB´s medarbejdere.
Gulvene på 2. sal bliver ordnet i weekenden den 24. – 26. juni
I weekenden den 24. – 26. juni skal vi have maskinvasket, slebet og oliebehandlet gulvene på 2. sal.
Fredag den 24. juni:
Gulvene maskinvaskes på 2. sal.
Lørdag den 25. juni:
Gulvene olieres på 2. sal.
I den forbindelse skal I gøre nedenstående ved eget skrivebord og generelt på etagen, inden I går hjem fredag:
- Alle løse genstande skal placeres på bordene – stole, skraldespande osv.
- Bordene skal være hævet til højeste niveau
- Store blomster, der normalt står på gulvet, kan placeres midt på gulvet, så de er lette at flytte
- Alle mødelokaler, fællesområder og køkkenbord skal også ryddes i fællesskab (kaffeautomat skal blive stående).
Mandag den 27. juni vil vi sætte pris på, hvis I på 2. sal hjælper hinanden med at sætte alt på plads igen.
Derudover skal I udpege 1-2 ansvarshavende, som skal tjekke op på, at alt er ryddet på 2. sal.
Rengøringen starter op ca. kl. 14.00 på fredag. Det er derfor vigtigt, at alle hjælper hinanden med at rydde op, inden I går hjem fredag.
Har I nogle spørgsmål, kan I kontakte receptionen.
20-års jubilæum i afdeling 71
Stort tillykke til varmemester Thomas Gamst, som i dag har været ansat i 20 år i AAB. Thomas blev fejret med morgenmad og tale af inspektør Martin Jung, som på vegne af AAB takkede for hans store arbejdsindsats i afdelingen. Thomas er tilknyttet driftscenter Nordvest og arbejder til daglig i afdeling 71 på Efterslægtsvej.
Thomas fortæller, at han er meget glad for at arbejde i AAB. Særligt fordi han har et så godt forhold til beboerne i afdelingen.
r
Sidste fodboldtræning inden sommerferien
Der er booket tid til en sidste fodboldtræning inden sommerferien 😃
Vi spiller i Hafnia-hallen i Valby onsdag den 22. juni kl. 16-18.
Det er en god idé at være i hallen ca. et kvarter før, så der er tid til at blive omklædt.
Der er mulighed for omklædning og bad efter. Husk indendørssko til at spille i.
Skulle I ikke have nået at tilmelde jer, så må I meget gerne komme med alligevel. Meld det gerne til Jacob jhp@aab.dk for overblikkets skyld.
Grøn administration – affaldssortering fra mandag den 20. juni 2022
Nu er det lykkes at få bioposer, så vi kan sortere bioaffald.
Bioaffald er:
- Madaffald – råt og tilberedt
- Ris, pasta og morgenmadsprodukter
- Kød, fisk, ben og knogler
- Brød og kager
- Frugt og grøntsager
- Sovs og fedt
- Pålæg
- Æg og æggeskaller
- Nødder og nøddeskaller
- Kaffegrums og kaffefiltre
- Teblade og tefiltre
- Brugt køkkenrulle
- Afskårne blomster
Læs mere her:
https://kk.dk/borger/affald-og-miljoe/affald/affaldssortering/madaffald-bioaffald
Poserne er grønne og vil fra på mandag sidde i skraldespandene i fælles arealer.
Sortering i øvrigt
Flasker med pant: Kan afleveres i den store papkasse i kantinen. Vi donerer pant til Pant for Pant
Glas og pap: Skal I selv sørge for at bringe til materielgården ved nedkørsel til kælderen under huset. I skal bruge en nøgle, som kan lånes i køkkenet. Spørg i receptionen, hvor I kan finde den.
Firmaaftale med SATS
Du har nu muligheden for at blive medlem af SATS som medarbejder i Boligforeningen AAB.
Med denne firmaaftale får du 15% rabat på medlemskaber hos SATS. Du har ligeledes mulighed for at tilbyde samme rabat til en ledsager.
For yderligere information, kan du læse mere i personalehåndbogen