Har du betalt dit ajourføringsgebyr?

 

Vi har ikke sendt dig et girokort med posten i år, da opkrævningen på ajourføringsgebyret, siden april 2019, er blevet sendt til den mailadresse du har oplyst i Boligbasen.

Samtidig med at vi er overgået til at sende opkrævningen via mail, har vi sendt dig et tilbud om at tilmelde dit ajourføringsgebyr til Betalingsservice, MobilePay Subscription eller
automatisk kortbetaling. Muligheden for at kunne tilbyde betalingsaftaler er udrullet i samarbejde med FarPay.

Som ansøger med betalingsfrist i februar måned, burde du have modtaget følgende mails omkring overgangen til elektronisk opkrævning:

  • 6. januar 2020: Mulighed for at tilmelde dit ajourføringsgebyr til Betalingsservice eller en anden form for automatisk betalingsaftale.
  • 23. januar 2020: Betalingslink til faktura med betalingsfrist den 10. februar 2020.
  • 20. februar 2020: Betalingspåmindelse til alle ansøgere, der ikke fik betalt inden betalingsfristen.

Hvad skal du gøre, hvis du ikke har modtaget dit girokort?

Hvis du mener, at du ikke har modtaget denne information, kan du kontakte vores Kundeservice senest den 25. februar 2020  kl. 15.00 og bede om at få fremsendt et nyt link til betaling. Du kan kontakte Kundeservice på telefon 3376 0420 eller via mail på aab@aab.dk.