Dine personlige oplysninger skal opdateres

Den 1. april 2019 begynder Boligforeningen AAB i endnu højere grad at kommunikere digitalt med foreningens beboere. Det gør vi for at spare penge, og for at få informationerne frem til dig på en hurtigere og mere tidssvarende måde. Men det kræver, at du opdaterer dine personlige oplysninger hos os.

Allerede i slutningen af februar sendte vi et brev til dig med information om, hvordan du opdaterer dine personlige oplysninger, men har du endnu ikke fået det gjort, så kan du klare det i løbet af få minutter ved at gøre følgende:

Gå ind på https://boligbasen.aab.dk/Ansoger/Log-paa og log ind med de oplysninger, du finder i øverste højre hjørne af det brev, du har modtaget (pinkode og lejemålsnummer). Derefter skal du opdatere følgende:

  • E-mail
  • Mobilnummer
  • CPR-nummer.

Du kan også komme til opdateringssiden ved at scanne denne QR-kode:

Der er også mulighed for at opdatere dine oplysninger ved at ringe på tlf. 7015 9494.
Benytter du telefonen, skal du også indtaste dine oplysninger fra øverste højre hjørne af det brev, du har modtaget. Opkaldet koster almindelig telefontakst.

Derfor skal dine oplysninger opdateres

Når AAB overgår til primært at kommunikere digitalt med beboerne, betyder det, at fysiske breve efter den 1. april 2019 – med kun få undtagelser – bliver erstattet af digitale forsendelser via enten mail eller e-Boks. Og det kræver naturligvis, at vi har de korrekte kontaktoplysninger.

Vi skal derfor bruge din primære mailadresse samt dit mobilnummer, så vi har mulighed for at kommunikere pr. mail og SMS, men derudover skal vi også have dit CPR-nummer registreret. Det sidste er nødvendigt, for at vi fremover kan sende breve og dokumenter til din personlige e-Boks samt overføre penge til din NemKonto, når vi overgår til denne betalingsmetode senere på året.