Kontakt

Vi vil rigtig gerne tale med dig og hjælpe dig. De fleste svar på de mest almindelige spørgsmål står dog allerede på vores hjemmeside. Det er hurtigere for både dig og os, hvis du finder svaret der. Du kan søge i vores FAQ for at finde svar på dit spørgsmål:

Søg efter svar i "Spørg os".

Lukkedage i AAB

Boligforeningen AAB holder lukket alle helligdage, 1. maj, dagen efter Kristi himmelfarts dag, 5. juni og mellem jul og nytår.

Åbningstider for telefoniske henvendelser

Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 12.00-15.00, undtagen fredag, hvor vi har åbent fra 12.00-14.00.

Udlejning har pt. kun åbent på de nedenfor angivne tidspunkter.

 

Kundeservice
Kontakt

Kundeservice tager imod spørgsmål vedrørende ventelister, opnotering, udlejning og opsigelse af boliger.

Vi kan bedst hjælpe dig, hvis du sende os en mail på aab@aab.dk – så besvarer vi din henvendelse hurtigst muligt.

Åbningstider for telefoniske henvendelser

Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 12.00-15.00, undtagen fredag, hvor vi har åbent fra 12.00-14.00. Du kan kontakte os på tlf.: 3376 0420.

Udlejning
Kontakt

Udlejning tager imod spørgsmål vedrørende boligtilbud, opsigelser, lejekontrakter, overdragelse af bolig, boligbytte, fremleje af hele boligen og praktiske forhold ved genhusning.

Åbningstider for telefoniske henvendelser

Vores telefoner er åbne mandag-fredag fra kl. 13.00-14.00. Du kan kontakte os på tlf.: 3376 0431.

E-mail: udlejning@aab.dk

Beboerøkonomi
Kontakt

Beboerøkonomi besvarer henvendelser vedrørende girokort til indbetaling, bilejemål, vand og varmeopgørelser og restancer på husleje samt afdragsordninger på fraflytteregninger.

Ved indbetaling af husleje eller flytteregning, skal du huske at oplyse bolignummer (det finder du på din lejekontrakt).

AAB bankkonto: 3001 3015110325.

Åbningstider for telefoniske henvendelser

Vores telefoner er åbne alle hverdage fra kl. 12.00-15.00, undtagen fredag hvor vi har åbent fra 12.00-14.00. Du kan kontakte os på tlf.: 3376 0442.
AAB bankkonto: 3001 3015110325.

E-mail: beboerokonomi@aab.dk

Administrationen
Kontakt

Boligforeningen AAB
Administrationen

Havneholmen 21
1561 København V

Telefon: 33 76 01 00

E-mail: aab@aab.dk

CVR NR.: 31428815

Telefonmøde
Kontakt

Ønsker du personlig betjening, er du velkommen til at booke et telefonmøde med Boligforeningen AAB. Udfyld formularen 'Book telefonmøde med os' og vi vil svare på din henvendelse hurtigst muligt og senest på førstkommende hverdag. Det er muligt at booke telefonmøder i følgende tidsrum:

Mandag: 12.00 - 16.00
Tirsdag: 12.00 - 16.00
Onsdag: 12.00 - 16.00
Torsdag: 12.00 - 16.00
Fredag: 12.00 - 15.00
Ejendomsservice & fraflytning
Kontakt

Ejendomsservice & fraflytning er en afdeling i AAB's administration, som blandt andet varetager daglige driftsopgaver og personaleledelse i de såkaldte parlamentariske afdelinger, som ikke har en administrativ bestyrelse.

Ejendomsservice & fraflytning besvarer spørgsmål fra beboere vedrørende deres bolig og ejendommen i de pågældende afdelinger.

Du kan kontakte Ejendomsservice & fraflytning på ejendomsservice@aab.dk  eller telefon 3376 0455 mandag, tirsdag onsdag og fredag fra 09-11 og torsdag fra 13-15.

For beboere og afdelingsbestyrelser

Fuldmagt til kontakt med Boligforeningen AAB
Læs mere

Er du beboer og har brug for at andre (f.eks. forældre, børn eller en ven) hjælper dig med kontakten til Boligforeningen AAB, har du mulighed for at give personen en fuldmagt. Det kan f.eks. være, hvis du har spørgsmål om din bolig, din husleje, fremleje eller en flytteopgørelse. Den udfyldte og underskrevne fuldmagt skal sendes til Boligforeningen AAB.

Hent en blanket til fuldmagten her.

Boligafdeling 54
Læs mere

Hedeparken 173 A
2750 Ballerup

Telefon: 44 97 50 77
Fax: 44 68 61 72
E-mail: aab@aab54.dk

Personlig henvendelse

Mandag - fredag: 9.30 - 10.30
Onsdag: 18.00 - 19.00

Telefonisk henvendelse:

Mandag-fredag: 8.30 - 9.30
Boligafdeling 55
Læs mere

Strandgården 19A
2635 Ishøj

Telefon: 43 73 48 09
Fax: 43 73 04 46
E-mail: aab55@aab.dk

Personlig henvendelse

Onsdag: 16.00 - 17.30 samt efter aftale

Telefonisk henvendelse:

Mandag - tirsdag: 9.00 - 11.00
Onsdag: Lukket
Torsdag - fredag: 9.00 - 11.00
Øvrige afdelinger
Læs mere
Hvis din afdelingen ikke har et lokalkontor eller hører under Ejendomsservice & Fraflytning, skal du kontakte dit lokale ejendomskontor. Find kontaktinformationer for din afdeling

Betalinger

Alle indbetalinger til AAB foregår via indbetalingskort i pengeinstitutter, på posthuse eller via netbank. Det er altså ikke muligt at betale eksempelvis husleje ved at møde op i AAB's administration.

Læs mere om priser og betaling

Boligafdelinger

Du kan få et overblik over vores afdelinger på vores oversigtskort.

I tilfælde af brand

Har der været brand i din afdeling?
Læs mere

Når der ulykkeligvis opstår brand i en ejendom, går et helt apparat i gang for at sikre ejendommen og tage vare på de beboere, der er ramt af branden.

Hvis du som beboer er ramt af brand, kan du hente nyttig information i denne pjece. Den bliver også omdelt af afdelingsbestyrelsen på brandstedet.

Fortæl os, hvor du er

Hvis der har været brand i din bolig, er det vigtigt, at vi ved, hvor du bliver genhuset midlertidigt og har dine kontaktoplysninger, så vi kan komme i kontakt med dig. Vi beder dig derfor om at udfylde vores kontaktformular i tilfælde af brand, som du finder ved at følge linket nedenfor.

Udfyld kontaktformular ved brand


Sådan kontakter du os ved brand

Vi har en vagttelefon særligt til brandtilfælde, hvor du kan få fat i en medarbejder fra AAB's administration.

Telefonnummer: 33 76 04 44

Du er desuden velkommen til at benytte mailadressen brand@aab.dk, hvis der har været brand i din boligafdeling, og du har spørgsmål.