Mangler du dit elektroniske

indbetalingskort?

Vi modtager i øjeblikket en del opkald fra beboere, som ikke har modtaget det elektroniske indbetalingskort i deres netbank.

Det er Nets, der sender de elektroniske indbetalingskort til netbanken, og grundet ændringer i deres procedure, er der en del beboere, som ikke har modtaget det i denne måned. Indbetalingskortet vil i stedet blive leveret med posten sidst i juli måned.

Fra midten af juli måned kræver Nets, at AAB sender oplysninger om dit CPR-nummer, før de kan sende det elektroniske indbetalingskort til dig. Vi arbejder pt. på en løsning, så vi kan tilbyde dette fremadrettet også. Når det er klar, vil vi informere om det på vores hjemmeside. Mens vi arbejder på dette, kan vi tilbyde dig at sende opkrævningen via Betalingsservice eller e-mail.

Du kan tilmelde betalingen til Betalingsservice via din netbank. Alternativt kan du kontakte din bank og oplyse de tal, der står på dit seneste indbetalingskort.

Ønsker du at få indbetalingskortet via e-mail fremover, skal du sende en besked om dette til opkraevning@aab.dk. Her skal du oplyse den mail-adresse, du ønsker indbetalingskortet sendt til samt dit bolignummer. Er du tilmeldt opkrævning via e-mail, vil du modtage dit indbetalingskort omkring den 20. i hver måned.

Vær opmærksom på, at din opkrævning ikke både kan være tilmeldt Betalingsservice og e-mailopkrævning på samme tid.