Spørg os

 

Herunder finder du nogle af de hyppigste spørgsmål fra hjemmesidens brugere. Men du kan også få svar på andre spørgsmål. Indtast et nøgleord i søgefeltet, så får du en række bud på svar.

Vi håber, du finder, hvad du søger. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at ringe til AAB’s kundeservice.

Se vores kontaktoplysninger og åbningstider 

 




Søgeord: gebyr

Hvorfor skal jeg betale ajourføringsgebyr?

Læs mere

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler ajourføringsgebyret til tiden?

Læs mere

Hvorfor har jeg ikke modtaget indbetalingskort til ajourføringsgebyret?

Læs mere

Hvor længe kan jeg stå på venteliste?

Læs mere

Dobbelt opnotering

Læs mere

Hvordan afslutter jeg min opnotering hos AAB?

Læs mere

Hvordan bliver jeg skrevet op til en bolig?

Læs mere

Jeg kan ikke betale min husleje til tiden. Hvad gør jeg?

Læs mere

Hvad er beboerklagenævnet?

Læs mere

Kan jeg flytte til en anden bolig i min afdeling?

Læs mere

Må jeg sætte skillevægge op i min bolig?

Læs mere

Jeg har skiftet adresse. Hvordan giver jeg besked til AAB?

Læs mere